Przejdź do treści

Najczęstsze pytania

1. Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?

Naturalnie, wystarczy, że składając zamówienie zaznaczysz odpowiednie pole i podasz dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana do Ciebie wraz z zamówieniem lub w wersji elektronicznej.

2. Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?

Tak, jeżeli widzisz towar na stronie, to znaczy, że jest on dostępny w sprzedaży. Zawsze masz pewność, że zamówienie zostanie zrealizowane. Towary „wygaszone” nie są aktualnie dostępne na magazynie, ale z pewnością niedługo pojawią się ponownie w ofercie. Jeśli zależy Ci szczególnie na jakimś produkcie – napisz do nas, z przyjemnością udzielimy informacji, kiedy będzie on ponownie dostępny.

3. Zakupiłem towar poprzez sklep – jak mogę wprowadzić zmiany do zamówienia?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone i skompletowane, to możemy je dla Ciebie zmienić. Napisz do nas jeżeli coś poszło nie tak i chciałbyś zmienić swoje zamówienie – chętnie Ci pomożemy.

4. Czy dostanę informację co dzieje się z moją przesyłką?

Na każdym etapie procesu zakupowego (zamówienie, skompletowanie zamówienia, wysyłka) będziemy Cię informować poprzez email. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości, sprawdź folder SPAM.

5. Jak zgłosić reklamację lub zwrot?

Napisz do nas: kontakt@polenastole.pl  lub zadzwoń +48 536 841 092 jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji.

6. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Robimy co możemy, żebyś jak najszybciej mógł cieszyć się lokalnymi produktami. Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin. Zależnie od wybranej przez Ciebie formy dostawy, trwa ona 1-2 dni roboczych.

7. Jakie występują formy dostawy?

O formach dostawy możesz przeczytać na stronie dostawa. Dostępne formy dostawy znajdziesz również, gdy przejdziesz już do procesu płatności.

8. Ile zapłacę za przesyłkę?

Wszelkie informacje o kosztach dostawy znajdziesz na stronie dostawa. Pamiętaj, że dla zamówień powyżej 199 zł dostawa jest gratis.

9. Jak zapłacić za zamówienie?

Wybierz dogodną dla siebie formę zapłaty przechodząc do procesu zamawiania po wcześniejszym wybraniu produktów. Oferujemy płatność online (poprzez Twój bank lub za pomocą karty), zwykły przelew, PayU oraz płatność za pobraniem.

10. Co to jest kupon rabatowy i jak mogę go wykorzystać?

Jeśli posiadasz kod rabatowy – dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w odpowiednim polu będąc jeszcze „w koszyku”. Rabat (wyrażony procentowo, kwotowo lub jako darmowa dostawa) zostanie odliczony od sumy pozycji w Twoim koszyku.

11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz zrezygnować z zamówienia, napisz do nas lub zadzwoń: +48 536 841 092.